سلامت

ویزیت آنلاین بیش از 2485 بیمار قشمی در بازه زمانی 43 روزه ویزیت شدندبا حمایت سازمان منطقه آزاد قشم

سرپرست مدیریت هوشمند سازی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیش از 2485 ویزیت رایگان در مدت 43 روز توسط 214 تن از پزشکان متخصص و فوق تخصص طرح دکتر ساینا به بیماران جزیره قشم ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر قشم، احسان عبدل‌زاده با بیان این مطلب، اظهار داشت: از 25 فروردین امسال تا پنجمین روز خرداد ماه 1403 به مدت 43 روز، افزون بر 2485 نفر از اقشار کم‌درآمد و نیازمند جزیره قشم از طریق سیستم سلامت هوشمند، ویزیت شدند.
وی ادامه داد: آمار ویزیت آنلاین بیماران در این مدت، به مراتب بیشتر از آمار بیماران مراجعه کننده به دو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم و بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان است.
به گفته سرپرست مدیریت هوشمند سازی سازمان منطقه آزاد قشم، پزشکان متخصص و فوق تخصص طرح دکتر ساینا در قشم به صورت 24 ساعته در خدمت بیماران هستند و در یک بازه زمانی کمتر از نیم ساعت، برای ویزیت با افراد بیمار تماس می‌گیرند.
وی با اعلام اینکه در طرح دکتر ساینا، برای هر یک از بیماران جزیره پرونده سلامت تشکیل می‌شود، افزود: درج سوابق بیمار در این پرونده‌ها کار ارائه خدمات درمانی برای بیماران در مراجعه به هر پزشک دیگری را آسان می‌کند.
عبدل‌زاده تصریح کرد: خدمات طرح دکتر ساینا با تدبیرمدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای نخستین بار در این جزیره در حال اجرا است و در این مدت بیشترین خدمات فوق تخصصی به بیماری‌هایی همانند زنان و زایمان، کودکان، جراحی کلیه و مجاری ادرار، داخلی و پوست و مو ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا