سلامتیادداشت

وقتی معاونت درمان، درماندگی بیمارستان قشم را به آمبولانس دریایی و بالگرد حواله می‌دهد/ قشم، پایلوت پزشکان انترن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص مشکلات بیمارستان قشم گفته اکثر متخصصان در قشم وجود دارند؛ اما به ساعات حضور این افراد، سابقه و تجربه ایشان اشاره ای نشده است.

این را هر قشمی و گردشگر بخت برگشته ای که از اقبال بدش گذرش به بیمارستان قشم می خورد، با رگ و پی درک می کند. اینکه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در قشم سرمایه گذاری چندانی نداشته و تنها بیمارستان قشم را نیز سازمان منطقه آزاد قشم ساخته یکی دیگر از ضعف های بزرگ این نهاد است که حتی نتوانسته در بحث لجستیکی و نیروی انسانی، کمترین نیازهای شهرستان قشم را پوشش دهد و همواره از قشم به عنوان محلی برای یادگیری پزشکان انترن خود استفاده کرده است و این بی تجربگی پزشکان، حس بی اعتمادی را در دل شهروندان برای مراجعه به اندک پزشکان حاذق نیز گسترده است.
یکی دیگر از این اتفاق نیفتادن ها را می توان در عدم تحویل آمبولانس به قشم به رغم تحویل ۵ آمبولانس به شهرهای مختلف استان به نظاره نشست.
آقایان بندرنشین، روسای دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت درمان، اگر قرار است همه بیماران و خانواده ایشان برای انجام مراحل درمان به بندر و استان های دیگر بروند پس شما چکاره هستید که مردم را اسیر ناتوانی خود در جذب اعتبارات ملی و سرمایه های انسانی کشوری می کنید؟
بود آدمی زنده به خیر کسان / مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!

نویسنده : نصیر عالیخانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا