سلامت

افزایش نظارت بر فعالیت صنوف جزیره قشم

رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: صنوف جزیره قشم در ایام تعطیلات نوروزی به طور مستمر زیر ذره‌بین نیروهای این کمیته قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، داریوش جهانبین با اعلام این مطلب افزود از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان نخستین روز فروردین ۱۴۰۳ به مدت دو روز، ۱۲۴ مورد بازرسی از مراکز خدماتی در جزیره قشم انجام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به میزان افزایش سفر گردشگران به جزیره قشم، روند بازدید از مراکز خدماتی و نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای صنفی افزایش خواهد یافت.
به گفته رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بازرسان در این دو روز موفق به کشف و امحای ۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدند و همزمان ۵ مورد از اقلام مختلف را هم معدوم کردند.
وی با اعلام اینکه در دو روز گذشته مراکز اقامتی دائم و موقت قشم ۷۲ مورد بازدید قرار گرفته‌اند، افزود: در این‌ مدت مراکز پذیرایی ۴۴ مورد و مراکز تفریحی هم دو بار بازدید شدند.
جهان بین یادآور شد: ۴۸ مورد تذکر شفاهی و ۲۲ مورد تذکر کتبی هم در این مدت به صنوف متخلف ارائه شده و در صورت ادامه این روند به‌طور حتم واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.
جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس به دلیل ظرفیت‌های مهم گردشگری، بازار مناسب خرید، سواحل زیبا و هوای کاملاً بهاری این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا