اخبار مهمفرهنگی هنری

درخشش ایرنای قشم در جشنواره مطبوعات استانی خلیج فارس

رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در شهرستان قشم موفق شد با کسب رتبه اول بخش تولیدات چند رسانه‌ای، در هشتمین جشنواره استانی مطبوعات خلیج فارس خوش بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم” به نقل از خبرگزاری ایرنا بندرعباس، فرهاد شرف پور از ایرنا، علی ستاری از برنا و مهدی خسروی از فارس در بخش چند رسانه‌ای این‌جشنواره به ترتیب اول تا سوم شدند.
شازان ذکر است در این مراسم همچنین از علی نجفی، حسین نارنجی نسب، محمدانصاری، محمد روان پرور و عبدالحسین اسدپور به عنوان پیشکسوتان رسانه‌ای استان هم تقدیر شد.
داوری آثار این جشنواره را محمود مقتدیان، محمد حسین بدری و مهدی توکلیان بر عهده داشتند.
در آیین پایانی این جشنواره که با حضور معاون مطبوعاتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف با رتبه‌های اول تا سوم تقدیر گردید.
بنا به این گزارش، در بخش خبر مهدی خسروی از خبرگزاری فارس و نورالهدی عطایی دریایی از ندای هرمزگان به ترتیب اول و دوم شدند و این بخش برگزیده رتبه سوم نداشت.
در بخش گزارش نویسی هم محمدخداکریمی از “هرمزگان من” رتبه اول و آنا رام از صبح ساحل اول و دوم شدند.
این بخش جشنواره هم برگزیده رتبه سوم نداشت.

در بخش عکس هیات داوران هیچ انتخابی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم نداشتند.
در بخش تیتر: فاطمه محمدآبادی از “صبح ساحل”، محمدخداکریمی از “هرمزگان من” و مهدی دهدار از “صبح ساحل” به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسن فریدونی از “صدف”، مهدی دهدار از “خبرگزاری فارس” و اسماعیل خاشعی از “تصویر من” به ترتیب در بخش سرمقاله و یادداشت اول تا سوم شدند.

در این مراسم همچنین از علی نجفی، حسین نارنجی نسب، محمدانصاری، محمد روان پرور و عبدالحسین اسدپور به عنوان پیشکسوتان رسانه‌ای استان تقدیر شد.

داوری آثار این جشنواره را محمود مقتدیان، محمدحسین بدری و مهدی توکلیان بر عهده داشتند.

پایگاه خبری “خبر قشم” به نوبه خود کسب مقام‌های اول تا سوم را به منتخبان این جشنواره به ویژه فرهاد شرف پور رئیس دفتر ایرنا در شهرستان قشم به عنوان نفر اول بخش تولیدات چند رسانه‌ای هشتمین جشنواره استانی مطبوعات خلیج فارس، شادباش می‌گوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا