اقتصادی

شفیعی سکاندار شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم شد

طی حکمی از سوی افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نور شفیعی به عنوان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین‌المللی قشم منصوب شد.
به گزارش پایگاه “خبرقشم” در حکم انتصاب نوذر شفیعی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارت ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب می‌شوید.
همچنین در این حکم اظهارامیدواری شده در پرتو عنایات الهی، با همکاری اعضای هیات مدیره و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه‌ریزی و اقدامات موثری در راستای تحقق اهداف سازمان بعمل آید.
شایان ذکر است، نوذر شفیعی در دانشگاه تهران و در رشته علوم سیاسی تا مقطع دکتری این رشته تحصیل نموده و سخنگوی کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی مجلس نهم به همراه تدریس در دانشگاه‌ اصفهان، دانشگاه تهران، دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مسئولیت‌های وی می‌باشد.
وی همچنین در دوره مدیرعاملی افشار فتح‌الهی در سازمان منطقه آزاد قشم مسئولیت مشاور امور بین‌الملل این مجموعه را بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا