اجتماعیسلامت

آغاز پویش پاکسازی شهرها و روستاهای جزیره قشم

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز پویش پاکسازی شهرها و روستاهای جزیره قشم با شعار جهاد خدمت برای «محله پاک، شهر آباد» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، شریف شریفی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هماهنگی معاون عمرانی و زیربنایی این سازمان پویش پاکسازی شهرها و روستاهای جزیره قشم جهت توان افزایی شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری ها برای خدمات رسانی به ساکنان جزیره در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این پویش نیروهای خدمات شهری و فضای سبز مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در شهرهای طبل، رمکان، لافت و سوزا و همچنین روستاهای جزیره قشم در ایام آخر هفته به ارائه خدمات در حوزه پاکیزگی و زیباسازی شهر خواهند شد.
به گفته سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، برنامه های مشابهی در شهر قشم و در محله های بافت قدیم با همکاری شهرداری قشم در روزهای وسط هفته اجرایی شد.
وی تصریح کرد: این طرح که سرآغاز فصل نوینی از همکاری و تعامل شهرداری قشم و سازمان منطقه آزاد قشم به منظور ارتقای سطح خدمات است در تمامی محلات قشم اجرایی خواهد شد.
شریفی نژاد تاکید کرد: پویش پاکسازی شهرها و روستاهای جزیره قشم با هدف ایجاد تعامل و هم افزایی با شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداری ها و دهیاری های جزیره قشم جهت استفاده از ظرفیت های موجود برای توان افزایی در ارائه خدمات به ساکنان در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر طبل، گفت: از ساعات ابتدایی روز جمعه ۲۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم (۱۵ نیروی خدمات شهری و پنج نیروی فضای سبز) همراه با خودروهای حمل زباله و مخزن شور به ارائه خدمات جهت پاکسازی محیطی این شهر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا