آخرین خبرها

سیاست گذاری سازمان بر مدار قانون و رضایت مردمی

نخستین دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه گذاران و بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، علی درویش پور در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم در چارچوب قانون، یکی از وظایف ما به عنوان خدمت گذاران نظام و کشور است.
وی تصریح کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی جهت رفع موانع و همچنین دستیابی به تولید سازنده یکی از هدف گذاری های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جدید است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد همچنین خاطرنشان کرد: تکریم مردم اولویت نخست و سرلوحه سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم می باشد.
براساس این گزارش، وی در این دیدارها پس از شنیدن مشکلات مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی برای حل مشکلات مردم را به مدیریت های مربوطه با رعایت تکریم آنان، ارجاع دادند.
نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی به مشکلات، پیگیری شفاف مسائل و تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در جامعه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا