اجتماعیاخبار مهم

ثبت نام در سامانه سدف برای دریافت گاز مایع سیلندری

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم گفت: براساس دستور العمل ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تحویل گاز مایع سیلندری به مصرف کنندگان گاز مایع سراسر کشور صرفا از طریق کارت الکترونیک و سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) امکانپذیر خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، مهرداد سالاری فر با اعلام این خبر اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کرده و اطلاعات درخواست شده را ثبت نمایند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحویل گاز مایع سیلندری از این پس با کارت بانکی مخصوص خدمات الکترونیک (سامانه سدف) امکانپذیر است از قشموندان تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص کارت الکترونیکی خود و یا تهیه کارت جدید اقدام نمایند.
سالاری فر تصریح کرد: در صورت ثبت نام نکردن، برابر مفاد دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تحویل گاز مایع سیلندری به مراجعین و عاملین توزیع و سایر اصناف امکانپذیر نمی باشد.
مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم یادآور شد: هنگام ثبت نام در سامانه سدف، اطلاعات افراد تحت تکفل نیز باید وارد شود و در پایان کد کاربری در صفحه ظاهر و نتیجه ثبت نام و رمز کاربری طی پیامک به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود.
وی با تاکید بر اینکه اختصاص سهمیه پالایشگاهی ملزم به اجرای طرح توزیع الکترونیکی است، افزود: آن دسته از قشموندانی که در سامانه سدف ثبت نام کرده اند و کارت آنها خطا میزند با مراجعه مجدد به سامانه کدپستی خود را بار دیگر استعلام بگیرند تا خطای کارت آنها برطرف شود.
سالاری فر در پایان خاطرنشان کرد: اتباع خارجی ساکن قشم که دارای کد فراگیر هستند نیز می توانند برای ثبت نام طرح توزیع الکترونیک اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا