آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیایرانگردشگریگزارش چهارمین جلسه کمیته صیانت از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم برگزار شد

مقابله جدی با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی در قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مقابله با زمین خواری یک تکیف ملی دانست و گفت: تصرف، تجاوز و تعدی به اراضی ملی و دولتی باعث تضییع حقوق عامه می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از شما نیوز، حمیدرضا مومنی در چهارمین جلسه کمیته صیانت از اراضی ملی در سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار می شد، تاکید کرد که نباید گذاشت یک یا چند نفر خاص با دست درازی به اراضی ملی از حقوق ملت سوءاستفاده کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت های اخیر یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه رفع تصرفات غیرقانونی این اراضی در جزیره بسیار تاثیرگذار بوده و جدیت در اجرای این موضوع می تواند اثرات بازدارنده اجتماعی داشته باشد.
مدیرعامل منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با حمایت های قانونی مسئولان قضایی استان و شهرستان قشم و با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها اقدامات خوبی در زمینه صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در سطح جزیره قشم اجرایی شده است.
در بخش دیگری از این جلسه تاکید شد که مردم و مسئولین محلی با ارسال گزارش های مربوط به ساخت و سازهای بدون مجوز و تصرف اراضی ملی و دولتی و همچنین پیگیری این موضوعات می توانند در جهت مقابله و مبارزه با زمین خواری به نیروهای یگان رفع تصرف اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم کمک کنند.
براساس این گزارش مصطفی مازندرانی مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم نیز در بخش دیگری از این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر صورت گرفته و همچنین برنامه های آینده این یگان در راستای مبارزه با زمین خواری، ساخت و سازهای غیرقانونی و رفع تصرف اراضی ملی و دولتی پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا