آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده

شهرداری قشم اجاره بهای ۴۰ واحد تجاری را بخشید

شهرداری قشم در راستای مقابله با ویروس کرونا، اجاره بهای 40 واحد تجاری خود را در ماه های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین سال جاری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مستاجران بخشید.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا شهردار قشم گفت: همچنین به علت آسیب‌های بیماری کرونا بر اقتصاد قشم، این نهاد اجاره‌بهای واحدهای تجاری خود را در سال جدید ثابت نگه داشت.

مسعود آل عبایی افزود: شهرداری در زمینه پیشگیری با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال به اطلاع رسانی و آموزش در فضای مجازی از جمله تهیه کلیپ، عکس، دست‌نوشته و همچنین بیلبوردها در سطح شهر و استفاده از بلندگوهای مسجدها و غیر آن در قالب ستاد مردمی مبارزه به کرونا پرداخته است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۷۰ میلیون ریال به گروه های مردمی که در حوزه تولید ماسک فعالیت می‌کنند، تخصیص یافت.

شهردار قشم تصریح کرد: ضدعفونی کردن خودروها در ورودی‌های شهر نیز از دیگر فعالیت‌های شهرداری قشم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کروناست که در حال انجام است.

وی افزود: همچنین در دسترس گذاشتن لوازم بهداشتی از جمله  دستمال کاغذی، دستکش و ماسک در مکان های عمومی از جمله عابربانک ها از دیگر فعالیت های شهرداری قشم است.

آل عبایی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود با مشارکت حداکثری در طرح فاصله گذاری اجتماعی، از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند و در خانه بمانند.

بنا به اعلام رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا