اقتصادی

ارائه الکترونیکی بسته‌های سرمایه‌گذاری قشم در رویداد بین‌المللی همتایابی دریامحور ایران

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم از ارائه الکترونیکی بسته‌‌های سرمایه‌گذاری به شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در نخستین رویداد همتایابی در اقتصاد دریا محور ایران (2024 ISBE) در جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، یاسر سلیمانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این همایش یک رویداد بسیار مهم در زمینه ارتباطات B2B، B2G و دیگر ارتباطات سرمایه‌گذاری و تجاری است که با حضور فعالان اقتصادی داخلی و ۱۰ کشور خارجی در قشم این جزیره فناور و نوآور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف اصلی این همایش، فراهم کردن زمینه و بستری برای تحقق قراردادهای سرمایه‌گذاری در جزیره جهانی قشم به عنوان هاب توسعه دریاپایه کشور است.
به گفته مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم، در این همایش بین‌المللی، بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده شده در عرصه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، شیلات، کشاورزی، گردشگری دریایی، صنعت و معدن و لجستیک در قالب فلش‌ کارت‌ به مخاطبان ایرانی و خارجی ارایه خواهد شد.
او یادآور شد: با استقرار استندهای لمسی هوشمند در طول سه روز برگزاری این همایش مهم بین‌المللی، انواع بسته‌ها، سایت‌ها و پلت‌ فرم‌های منطقه آزاد قشم که ظرفیت‌های این جزیره مستعد را در عرصه‌های مختلف معرفی می‌کنند را به عنوان یک اِلِمان جزیره فن‌آور و نوآور ارایه خواهیم گرد.

شایان ذکر است؛ نخستین رویداد همتایابی در اقتصاد دریا محور ایران (2024 ISBE) در جزیره جهانی قشم با هدف بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان طی سه روز 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن‌ نمایشگاه بین‌المللی جزیره جهانی قشم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا