آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برضرورت مطالعه کتاب و کتابخوانی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن تاکید بر نقش کلیدی مطالعه کتاب در آگاهی بخشی و توسعه فرهنگی هر جامعه ازمردم فرهنگدوست جزیره قشم بخصوص اقشار جوان از جمله دانشجویان و دانش آموزان خواست در این شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی، فرصت مطالعه کتاب و شرکت در جشنواره های کتاب و کتاب خوانی را از دست ندهند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم  حمیدرضا مومنی در این پیام بهترین راه غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و دانش آموزان را در این مقطع زمانی که مدارس و دانشگاه ها بخاطر خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا تعطیل است، مطالعه کتاب و کتابخوانی در خانه دانسته است.
براساس این گزارش رییس هیات مدیره  و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در پیام خود همچنین بر ضرورت اهتمام دست اندرکاران امور فرهنگی و بخصوص والدین عزیز در فراهم آوردن زمینه مساعد مطالعه کتاب و کتابخوانی برای فرزندان در خانه ها تاکید کرده است.
وی همچنین در این پیام با تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی ،  رئیس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی از جمله بخش فرهنگی آستان قدس رضوی بخاطر برپایی جشنواره های مختلف مربوط به کتاب و کتابخوانی در این شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا از جوانان و نوجوانان و سایر اقشار علاقه مند در جزیره قشم خواست با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند.      
علاقه ‌مندان به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به آدرس‌های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir  ضمن دریافت فایل کتاب‌ها در مسابقه شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا