سیاسی

مدیرعامل اتحادیه صنایع شیلاتی شهرستان قشم خواستار مشارکت حداکثری مردم جزیره به ویژه خانواده بزرگ‌ صیادی و شیلاتی در حماسه هشتم تیر ماه شد

متن پیام به شرح ذیل است.

حادثه تلخ شهادت آیت‌الله رئیسی تاریخ انتخابات زودرسی را برای مردم همیشه در صحنه کشورمان رقم زد و هشتم تیر ماه وعده همه ما پای صندوق‌های رای با هدف انتخابی شایسته برای جایگزینی رئیس دولت انقلابی و جهادی است.

از زمان شهادت آیت‌الله رئیسی، بوق‌های تبلیغاتی استکبار جهانی همانند دوران گذشته انتخابات در کشورمان، ساز خود را برای بی تفاوت‌ نشان دادن مردم‌ به سرنوشت‌شان کوک کردند اما با عنایت خداوند مهربان و نقش رهبری نظام، تیرهای مسموم آنان به هدف ننشست و تمام انتخابات گذشته کشورمان با شور و شعور جانانه مردم به نحو شایسته برگزار شد.

اینک که دنیا منتظر واکنش ایرانیان به انتخاب رئیس جمهور چهاردهم است، همه باید با حضور حداکثری در شعبات اخذ رأی، فرد مورد نظرمان که به یاری حق اصلح‌ترین کاندیدا باشد را به عنوان رئیس قوه مجریه با هدف اداره کشور، راهی پاستور کنیم.

اینجانب از همه مردم ارجمند شهرستان قشم به ویژه همکارانم در حوزه صید و صیادی انتظار دارم از نخستین ساعات آغاز رای‌گیری، با حضور در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی، نقش خود را در حماسه جمهور چهاردهم، ایفا نمایند.

پیشاپیش برای موفقیت دولت چهاردهم از پیشگاه خدای مهربان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

علی اسلامی رمچاهی

مدیرعامل اتحادیه صنایع شیلاتی شهرستان قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا