اجتماعیسیاسی

شورای اداری شهرستان قشم به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد

جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان قشم به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبرقشم، در این جلسه مهمترین پروژه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آب و برق، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شیلات و آبزی‌پروری مورد بررسی قرار گرفت.
تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، رفع موانع اداری و اجرایی و تخصیص اعتبار بر اساس اولویت بندی پروژه‌ها از مهمترین مسائلی بود که در این شورا مورد بررسی قرار گرفت.
تکمیل مراکز سلامت در روستاهای قشم و استقرار پزشک و کادر درمانی در این مراکز، توسعه بیمارستان قشم و راه‌اندازی واحد آموزشی، آموزش متخصصین برای راه‌اندازی آندوسکوپی قشم در اسرع وقت و آماده سازی ساختمان استقرار دستگاه ام ار ای از مهمترین موضوعاتی بود که در حوزه درمانی بررسی شد.

همچنین تکمیل مدارس نیمه کار شهرستان، استفاده بهینه از فضاهای آموزشی و خوابگاه های موجود، تکمیل سالن‌های نیمه کاره ورزشی و احداث چمن مصنوعی در روستاهای جزیره نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.
یکی دیگر از موضوعاتی مهمی که در این جلسه مورد توجه ویژه قرار گرفت خرید تضمینی آب از نیروگاه‌های جزیره به منظور برطرف کردن تنش ابی جزیره با همکاری سازمان منطقه ازاد بود که شخص استاندار وعده پیگیری مستقیم این موضوع را داد.
بنابراین گزارش، استاندار هرمزگان در سفر یک روزه به جزیره قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه جزیره و جمعی از مدیران و مقامات سازمان منطقه آزاد، شهرستان و استان چند پروژه صنعتی، عمرانی و آبرسانی را کلنگ زنی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا