اقتصادی

سایت جدید موبایل در قشم راه اندازی شد

در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق از خدمات همراه اول ، سایت موبایل همراه اول 3G در شهرک سام و زال 2 شهرستان قشم نصب و راه اندازی گردید .

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فرخ شرف اظهار داشت:برای خرید تجهیزات ارتباطی، لوازم و دستگاه های مربوط به نصب و راه اندازی این سایت HZ۰۹۰۶ مبلغ یک تریلیون و پانصد میلیارد ریال(پانزده میلیارد تومان) هزینه شده است.

وی ادامه داد: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه هرمزگان و قشم و پس از طراحی، مکان لابی و تامین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهرک سام و زال این جزیره اجرایی شده است.

رییس مخابرات شهرستان قشم توضیح داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت جدید به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا بهره‌مند شدند.

مخابرات قشم دارای سه مرکز پرظرفیت تلفن ثابت و خدمات اینترنتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا