اجتماعی

آمادگی مصلا و مساجد قشم برای میزبانی مسافران نوروزی

 امام جمعه قشم از آمادگی مصلا و مساجد قشم برای میزبانی از مسافران نوروزی در صورت وقوع بارندگی و احساس نیاز به اسکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در نشستی مرتبط با بررسی وضعیت و زیرساخت‌های مرتبط با اسکان مسافران در روزهای منتهی به تعطیلات نوروز با بیان اینکه قشم همواره در این سال‌ها به عنوان مکانی برای تفریح و گردش خانواده‌ها مطرح بوده و هست اظهار داشت: تلاش همه ما باید تداوم و پایداری فضایی سالم، امن و ایمن برای گردشگران باشد و جلوی هنجارشکنی‌ها را بگیریم تا آرامش خانواده‌ها در قشم پایدار بماند.

وی همچنین به وظایف و اهداف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در قشم اشاره و افزود: کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام و مدیریت این دو مبحث از هم اکنون باید مدنظر مسئولان باشد و در این راستا تاکیدات لازم را داشته‌ایم تا در روزهای پیک مسافر، قشموندان و مسافران با مشکل روبرو نشوند.

امام جمعه قشم با بیان اینکه فضای فرهنگی و امنیت خوبی بر جزیره حاکم است، ادامه داد: همواره باید متوجه و متمرکز بر دفاع از حق مردم و عموم باشد و امانت‌داری در امور اجرایی و مدیریتی جامعه را در سرلوحه مسائل قرار دهیم.

حاجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان روزهای اخیر خود افزود: ما همواره موافق سفر و گردشگری و توسعه گردشگری جزیره بوده و هستیم اما بحثی که ما داریم این است که باید مسائل دینی و فرهنگی جاری و تاریخی منطقه نیز در امور دیده شود و رعایت همه مسائل مدنظر باشد.

وی در بخش پایان سخنان خود با اشاره به تجربیات سال‌های گذشته و اشاره به وقوع احتمالی باران‌های نوروزی در قشم اضافه کرد: در صورت نیاز ما آمادگی در اختیار قرار دادن فضاهای روبسته مصلا و سایر مساجد سطح شهر قشم برای اسکان مسافران نوروزی تا زمان رفع نیاز را دارا هستیم و این موضوع را به ستاد تسهیلات سفر شهرستان و منطقه آزاد نیز اعلام کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا