آخرین خبرهاگردشگری مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

توسعه فضای تفریحی و رفاهی بام سهیلی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم از توسعه فضای تفریحی و رفاهی پارک بام سهیلی واقع در ارتفاعات روستای سهیلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فکر اقتصادی، امیر سلکی با اشاره به منظره ساحلی بسیار خوب این پارک که هم جنگل های حرا و هم ساحل جنوبی جزیره را در کمترین پهنای جزیره شامل می شود؛ گفت: پارک بام سهیلی به مساحت چهار هزار مترمربع در مرتفع ترین بخش روستا واقع شده که در سال 97 با مشارکت منطقه آزاد ودهیاری سهیلی تاسیس شد و فضایی مفرح برای ساکنان و گردشگران بوجود آورد.
وی به بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تاکید بر لزوم بهسازی این پارک اشاره کرد وافزود: این مجموعه با ۱۰ آلاچیق، اِلِمان های چوبی و ست بازی کودکان تجهیز شده و هم اکنون سه آلاچیق و دو ست وسايل بازي كودكان به این پارک اضافه شده است.
به گفته سلکی، برق رسانی و اجرای روشنایی به همراه خاکریزی برای توسعه فضای سبز این پارک نیز در دست اجراست.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم همچنین از رنگ آميزي اِلِمان ها و آلاچيق هاي سطح روستا سهيلي، ايجاد فضاي سبز بلوار اصلي، كاشت   ١٠درخت نارگيل و شروع پيورس بلوار اصلي روستا با مشاركت دهياري سهیلی خبر داد و اضافه کرد: روستای سهیلی با داشتن جنگل های حرا و ارتفاعات مشرف به دریا، ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری در منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای اهالی روستا با جذب گردشگر دارد.
سهیلی روستایی در بخش شهاب جزیره قشم است که با داشتن جنگل حرا و پرندگان بومی و مهاجر و بام سهیلی(کوه سموران) که امکان دیدن دریا را از هردو سوی جنوبی و شمالی جزیره به شما می دهد، یکی پربازدیدترین مناطق جزیره به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا