علمی پژوهشی

امضای تفاهمنامه ‌بین پارک زیست فناوری خلیج فارس و دانشگاه پیام نور

پارک زیست فناوری خلیج فارس و دانشگاه پیام نور مرکز بین‌الملل قشم به منظور از تاسیس و بهره‌برداری مرکز رشد مشترک تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم در حاشیه امضای این تفاهمنامه اظهار داشت: براساس این قرارداد، همکاری مشترک در ایجاد، راه‌اندازی و بهره‌برداری از مرکز رشد مشترک واحدهای فناور بین دانشگاه و پارک ایجاد می‌شود.

محمد شریف رنجبر بیان داشت: این تفاهمنامه مطابق با آیین‌نامه نحوه راه‌اندازی و فعالیت مراکز رشد واحدهای فناور مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر آیین‌نامه و بخشنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده است.

وی تاکید کرد: اصلی‌ترین هدف ایجاد مرکز رشد، کاهش موانع و عوامل بازدارنده فعالیت‌های آغازین موسسات فناور نوپا می‌باشد.

رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم تصریح کرد: این مرکز با پشتیبانی‌های لازم و ارائه خدمات اولیه، نقش موثری در پا گرفتن و بالندگی و بالاخره افزایش ضریب موفقیت این واحدها خواهد داشت.

شریف رنجبر بیان داشت: حمایت از شرکت های نوپا و فناور با ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش بنیان و فن‌آور فعال در زمینه های فن‌آوری بستر سازی در راستای ایجاد فرصت های شغلی به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی جهت توسعه فناوری‌های پیشرفته دیگر اهداف این اقدام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا