اجتماعی

۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در قشم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قشم گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی و با رصد اطلاعاتی، دو نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فرمانده انتظامی قشم گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی و با رصد اطلاعاتی، دو نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان شناسایی شدند.
سرهنگ مهراب کاظمی امروز، شنبه، با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعت‌ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر گرفته‌شده این افراد، در اقدامی به‌موقع و سریع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری آنها شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری این افراد در قالب اجرای طرح آرامش در شهر و امنیت محله‌محور انجام شده است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مواد مخدر صنعتی شامل یک کیلو و 940 گرم هروئین، یک کیلو و 140 گرم شیشه و 350 گرم گراس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی قشم گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی و با رصد اطلاعاتی، دو نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت، روانه زندان شدند.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم قشم با نیروی انتظامی، از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی قشم تأکید کرد: برخورد قانونی با سودجویان و قاچاقچیان با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان مرزی قرار دارد و مأموران همه تلاش خود را در جهت برقراری آرامش و امنیت در منطقه انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا