آخرین خبرهااجتماعیگزارش در نشست مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مطرح شد؛

توسعه مهارت های فنی حرفه ای به روش های نوین بارعایت فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از فضای مجازی

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم استفاده از ظرفیت های اینترنتی و مجازی را برای توسعه مهارت های آموزشی و فنی حرفه ای در روزهای کرونایی تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی در نشست با رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان عنوان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم آماده همکاری مشترک جهت کمک به توسعه مهارت های فنی حرفه ای، و روش های نوین، آموزش ها در بستر فضای مجازی وتحت وب در جزیره است.
وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های وضع شده برای پیشگیری ازشیوع کروناویروس گفت: جلب همکاری آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای جزیره نیز در این ایام بسیار حائز اهمیت است تا فرآیند آموزش و پرورش نیروهای مهارتی با هیچ خدشه ای مواجه نشود.
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: افزایش آموزش های مهارتی برای ساکنین روستاها در گروه های سنی مختلف و به ویژه بانوان از دیگر اقداماتی است که در این ایام باید به آن توجه بیشتری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا