آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

کرونای ۴ دانش‌آموز در قشم‌‌ هیچ ارتباطی با محیط مدرسه ندارد‌

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ابتلای چهار دانش آموز قشمی به کرونا هیچ ارتباطی به حضور آنان در محیط مدرسه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم در قشم ، بهرام پور اشرف  اظهار داشت:  چهار جوان دانش آموزی که در چند روز گذشته در قشم به ویروس کرونا مبتلا شدند هیچ ارتباطی با محیط مدرسه نداشته‌اند.

وی افزود: عنوان شدن نام چهار دانش آموز قشمی در جمع افراد مبتلا به کرونا تنها براساس سن و سال آنان  تخمین زده شده است و این چهار نفر طی یک‌ماه گذشته تاکنون هیچ ارتباطی با محیط مدرسه نداشته‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم اضافه کرد: بیان ابتلای چهار دانش آموز قشمی به کرونا موجب نگرانی خانواده دانش آموزان این شهرستان شده بود.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مدارس این شهرستان براساس سیاست وزارت آموزش و‌ پرورش و با نظارت شورای هر مدرسه باهدف رفع مشکلات درسی دانش آموزان با رعایت کامل  پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم حضور در کلاس درس اختیاری است ادامه داد: در هر کلاس درس نهایتا پنج دانش آموز با رعایت مسائل بهداشتی از برنامه‌های آموزشی بهره می‌برند.

وی تاکید کرد: تمام مدارس این شهرستان پیش از بازگشایی با هدف رفع مشکلات درسی دانش آموزانی که موفق به استفاده از برنامه‌های آموزشی آنلاین نشده‌اند، توسط نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری و دهیاری‌های برخی از روستاها ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند.

پور اشرف گفت: زمان استفاده دانش آموزان از مباحث آموزشی هم به تصمیم شورای مدرسه مربوط می‌شود.

شایان ذکر است؛ شهرستان قشم در جنوب ایران دارای ۲۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۲۷ هزار دانش آموز  می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا