آخرین خبرها فرماندار قشم

گاز رسانی به مسکن مهر درگهان با فوریت دنبال شود

فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به گاز رسانی بخشی از شهر درگهان و روستاهای هُلر و کووه‌ای، ساکنان مسکن مهر درگهان هم باید در کمترین زمان ممکن از این نعمت برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم ،علیرضا نصری در دیدار چند تن از مسئولان گاز استان هرمزگان، اظهار داشت: حفاری‌های گاز هم باید با هماهنگی کامل ادارات آب، برق و مخابرات قشم انجام شود تا از آسیب رساندن به زیر ساخت‌های ایجاد شده از سوی این ادارات، جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت سرعت بخشیدن به مراحل گاز رسانی در مناطق یاد شده، ادامه داد: درصورتی که به دلیل عدم هماهنگی با ادارت یاد شده، خساراتی به زیرساخت‌های آب، برق و مخابرات قشم وارد شود، اداره گاز موظف به جبران خسارات می‌باشد.فرماندار شهرستان قشم تاکید کرد: حدود یکهزار خانوار مسکن مهر درگهان منتظر اقدامات گازرسانی هستند و شایسته است اولویت گازرسانی از این مجموعه انجام شود.

وی، از کوتاهی در تکمیل پروژه گاز رسانی در قشم گلایه کرد و گفت: قرار بود این پروژه همراه دیگر طرح‌های 22 بهمن به بهره‌برداری برسد که به بهانه‌های مختلف به تاخیر افتاد اما از این پس هیچ بهانه‌ای برای تاخیر در این طرح پذیرفتنی نیست.

شایان ذکر است؛ ابراهیم صفری رئیس اجرای طرح‌ها، ناصر مطلب قادر مسئول نظارت عالیه و مرتضی محتشمی از دیگر ناظران طرح‌های گاز رسانی استان هرمزگان در سفر امروز خود به قشم و دیدار با فرماندار این شهرستان، بر اجرای سریع باقیمانده طرح‌های گاز رسانی در قشم به ویژه در شهر درگهان و روستاهای هُلر و کووهای تاکید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا