حوادث

دستگیری شرور مسلح در قشم

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از دستگیری شرور مسلح در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، سردار “غلامرضا جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران یگان امداد شهرستان قشم ،حین گشت زنی به فردی با چهره مشکوک و ساک دستی مظنون شده و به وی دستور ایست داده که این شخص به محض مشاهده مأموران متواری و مأمورین نیز به تعقیب او می پردازند که حین تعقیب و گریز حین تعقیب با اسلحه کمری به سمت مأموران تیر اندازی و اقدام به تهدید شهروندان مینماید.
وی افزود: از آنجا که حفظ جان شهروندان برای مامورین در اولویت اول ماموریتها قرار دارد با سعه صدرو طمأنینه بیشتری به تعقیب وی پرداخته که با استفاده از شلوغی جمعیت از دید ماموران پنهان و از محل متواری شد.
این مقام انتظامی استان بیان داشت :مأموران سریعا با بکار گیری سایر عوامل پلیسهای تخصصی و اطلاعاتی و بهره گیری از روشهای پلیسی و اطلاعاتی هویت فرد مهاجم و مخفیگاه وی در یکی از روستاهای تابعه را شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی با دستور ویژه دادستان محترم شهرستان درحالی که مقدمات خروج از جزیره را فراهم می کرد، دستگیر و از محل اختفای وی یک قبضه سلاح کلت کمری ،تعداد15 فشنگ جنگی و تعدادی قمه وچاقو کشف و ضبط گردید. انگیزه متهم از حمل سلاح در حال بررسی است.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: مبارزه با هرگونه ناامنی از اولویتهای کاری پلیس است ودر این خصوص قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت برخورد قانونی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا