آخرین خبرها به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

حمایت منطقه آزاد قشم از سمن های پرچمدار پیشگیری از دخانیات

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این سازمان از سمن هایی که پرچمدار پیشگیری از مصرف دخانیات و آموزش و اطلاع رسانی در مورد مضرات مواد دخانی هستند، حمایت می کند.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی ضمن تبریک روز جهانی بدون دخانیات به فعالان مبارزه با این معضل اجتماعی بیان داشت: سازمان های مردم نهاد به عنوان عوامل عملیاتی در اجرای راهبردها، سیاست ها و برنامه های آموزشی به منظور کاهش مصرف دخانیات بسیار موثر هستند.
وی ادامه داد: پیشگیری از مصرف دخانیات به ویژه در این ایام که درگیر پاندمی کروناویروس و تاثیرات مخرب آن بر دستگاه تنفسی هستیم، می تواند در نجات جان انسان ها نقش مهمی داشته باشد.
سلجوقی به کاهش سن مصرف دخانیات در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: تمرکز موضوعِ روز ‌‌جهانی بدون دخانیات در سال جاری، محافظت از نوجوانان و جوانان در برابر بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ دخانیات و کمک به آن‌ها برای جلوگیری در استفاده از دخانیات و نیکوتین است.
مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: طراحی دوره های آموزشی و اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی نوجوانان، جوانان و خانواده ها نسبت به مضرات دخانیات توسط سمن های فعال در حوزه آسیب های اجتماعی از خواسته های جامعه و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان متولی حاکمیتی جزیره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا