آخرین خبرهادسته‌بندی نشده سهم من از کرونا؛

آثار برتر مسابقه نقاشی با موضوع کرونا در قشم معرفی شد

۱۰۰ نقاشی از نقاط مختلف ایران، به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم رسید که از این میان سه نقاشی به عنوان آثار برتر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: آثار سمیرا محمودی، نگین طاهری و الناز صالحی نژاد به عنوان سه اثر برتر این مسابقه شناخته شد.

علیرضا کمساری افزود: همچنین ۱۶ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

وی ادامه داد: نقاشی سیده انیسه زارعی، مجیب هدری صلغی، امیر محمد پوزش، یاشار صالحی، زهرا خدادادی، معین پوزش، اسما محمدی و ماریه پوزش به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: محمد پوزش، معین پوزش، عرفان هاشمی پور، رمیصا زیوری،احسان زمردی، فاطمه اکبری، سیاوش ویژه و نسترن قادری دیگر افرادی هستند آثار آن‌ها به عنوان برگزیده انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد از استان‌های مختلف هستند و با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا، هدیه‌های افراد برای آنان ارسال می‌شود.

کمساری تصریح کرد: به این منظور لازم است  نفرات برتر شماره حساب و یا کارت عابربانک و ۱۶ نفر برگزیده آدرس و کدپستی خود را به شماره همراه ۰۹۳۰۱۵۰۲۰۴۴ ارسال کنند.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذرماه ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

در ایران تا کنون۸۴ هزار و ۸۰۲ مبتلا به کرونا شناسایی شدند که از این تعداد ۶۰ هزار و ۹۶۵ بهبود یافتند و پنج هزار و ۲۹۷ نفر فوت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا