اقتصادی

بازدید هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار روسیه از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری قشم

هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری موجود در سطح جزیره قشم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه در سفر به جزیره قشم ضمن برگزاری جلساتی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با برخی ظرفیت و توانمندی های این منطقه از نزدیک آشنا شدند.
براساس این گزارش، این هیات سرمایه گذاری با از موزه ژئوپارک جهانی قشم و برخی هتل های شهر قشم با حضور در محل اسکله تفریحی و ذخیره گاه زیست کره حرای روستای گورزین با بخش کوچکی از ظرفیت های طبیعی و گردشگری و همچنین امکانات خدماتی و اقامتی جزیره با هدف توسعه روابط فرهنگی و گردشگری بازدید کردند.
هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه همچنین با هدف آشنایی با ظرفیت های اقتصادی جزیره در حوزه های تجاری و نفت و انرژی، بازدیدی از محل پایانه نفتی دیرستان و بندر کاوه داشتند.
محل احداث پروژه عظیم پل خلیج فارس و همچنین اسکله لافت بخش دیگری از بازدیدهای این هیات سرمایه گذاری کشور روسیه در جزیره قشم بود که پروژه های زیرساختی و عمرانی را شامل می شد.
تشریح فرصت های سرمایه گذاری و همچنین ظرفیت های فرهنگی و گردشگری موجود در سطح جزیره قشم در جلساتی با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان نیز بخش دیگری از برنامه های هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه در جزیره قشم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا