آخرین خبرهااجتماعی فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان:

تاریخ انقلاب و دفاع مقدس موجب سرافرازی ملت است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت: در سراسر تاریخ انقلاب ذره ای از خاک کشور به یغما نرفته در حالی که پیش از آن بواسطه یادداشت و یا اخمی از سوی مستکبرین با سرافکندگیِ تمام، بخشی از جغرافیای کشور به آنان پیشکش می شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم سردار رضا ترابی در آئین گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان قشم اظهار کرد: با وجود مردم غیور خرمشهر اگر برخی بی تدبیری ها و بعضا خیانت ها نبود، خرمشهر هرگز به خونین شهر تبدیل نمی شد.

وی علت جسارت دشمن و حمله به خرمشهر را ضعف شدید نظامی حاکم بر کشور و فقدان نیرو و تجهیزات نظامی منسجم عنوان داشت و تصریح کرد: دشمن بر اساس معادلات صحیح نظامی خرمشهر را گذرگاهی نیمروزه می دانست اما حضور، ایثار و مقاومت مردم عرب و ولایتمدار خرمشهر بود که توانست تمام معادلات را بر هم زند.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را موجب سرافرازی ملت دانست و  افزود: خرمشهر خونین شهر شد لیکن ذره ای از خاک ایران اسلامی به یغما نرفت؛ در حالی که پیش از انقلاب با یادداشت و اخمی از جانب استکبار بخشی از جغرافیای کشور به آنان پیشکش می شد.

* فتح خرمشهر، برگ زرین انقلاب است

در ادامه فرماندار قشم فتح خرمشهر را برگ زرین تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: درآزادسازی خرمشهر، جلوه ای از مدد الهی به منصه ظهور رسید.

علیرضا نصری ایمان به خدا، ولایتمداری و وحدت کلمه را رمز پیروزی های ملت ایران عنوان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با حفظ و تقویت ارکان پیروزی خود، تا ظهور منجی عالم بشریت سربلند و جاودانه خواهد ماند.

گفتنی است طی این آئین جمعی از رزمندگان و خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و نیز مدافعان حرم شهرستان قشم تجلیل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا