اجتماعی

مشکلات اقتصادی امروز همان مین های زمان دفاع مقدس است/ بهره گیری از تصاویر و نماد شهدا در محیط شهری

امام جمعه قشم با اشاره به موانع و مشکلات اقتصادی امروز جامعه و نامگذاری سال با عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها بر حمایت از فرموده مقام معظم رهبری در نامگذاری سال تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی پور در دیدار بسیج اقشار سپاه قشم که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه فرمایش رهبر انقلاب در خصوص حمایت و پشتیبانی از تولید و مانع زدایی همانند همان فرمان امام راحل(ره) در دفاع مقدس مبنی بر شکست حصر آبادان است که مورد اقبال مردم قرار گرفت اظها رکرد: امروز هم باید همانطور و با همان نگاه دفاع مقدس در مدیریت جامعه عمل شود.
وی تصریح کرد: امروز تلاش ما برای اجرای فرمان رهبری نقش پشتیبانی دفاع مقدس را دارد، امروز مشکلات اقتصادی همان مانع ها و مین های زمان جنگ تحمیلی است، آن روز جنگ نظامی بود و امروز جنگ نرم، اقتصادی و فرهنگی است.
امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه کشور ما صاحب یک تفکر و ایدئولوژی است به همین دلیل دشمنان رهایش نمی کنند افزود: آن ها از خوراکی که توسط دیگران آماده شده است استفاده می کنند و از خود چیزی ندارند که ظهور و بروز کند.
وی با بیان اینکه جریان انقلابی یک جریان قهرمانان در دنیا شکل داده است که به ضرر دشمنان و برای استکبار خطر ناک است افزود: جریان انقلابی امروز که از روحیه استقلال طلبی، خودباوری، اعتماد به نفس، آمادگی مبارزه با شیاطین و کمالگرایی شکل گرفته است دنیا را به دنبال خود می کشاند این ها نمایش است.
امام جمعه قشم ارسال کشتی های سوخت به لبنان را بخشی از اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران در جهان برشمرد و افزود: در مسئله دفاع هم رهبر معظم انقلاب بر حمایت از کسانی که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند تاکید کرده اند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.
ایجاد یادمان های شهدای ایرباس و بهره گیری از تصاویر فاخر شهدا که می تواند به عنوان جاذبه های گردشگری نیز محسوب شود همچنین تشکیل فرهنگسرای دفاع مقدس و انتقال ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس به دانش اموزان و دانشجویان از دیگر مواردی بود که امام جمعه قشم در این مراسم بر آن ها تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا