ورزشی

اجرای حرکات رزمی و زنجیره انسانی 450 ورزشکار قشمی در روز ملی خلیج فارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت)، بیش از 450 ورزشکار از هیات‌های رزمی منطقه آزاد قشم در ساحل پارک زیتون این شهر اقدام به انجام حرکات رزمی و زنجیره انسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: این همایش که همزمان با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار گردید، بخشی از ویژه برنامه‌های متنویی است که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته ملی خلیج فارس (7 تا 13 اردیبهشت) سطح جزیره قشم اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم ورزشکاران رزمی کار هیات‌های جودو، کاراته، تکواندو، جوجیتسو، کیک بوکسینگ، یوگا، پرثوا و هیات همگانی منطقه آزاد قشم با انجام حرکات نمایشی این روز ملی را گرامی داشتند.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد زنجیره انسانی با حضور ورزشکاران و تماشاگران هم با فریادهای خلیج تا ابد فارس بخش دیگر این برنامه فرهنگی در روز ملی خلیج فارس بود.

شایان ذکر است؛ دهم اردیبهشت ماه در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و همه ساله از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته ملی خلیج فارس ویژه برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت این آبراه بسیار مهم و ارزشمند در نقاط مختلف جزیره قشم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا