فرهنگی هنری

عکاس و فیلمساز قشمی برگزیده اولین جشنواره فیلم کوتاه «ماه» شد

اصغر بشارتی، عکاس و فیلمساز مطرح جزیره قشم به عنوان برنده جایزه ویژه هیات داوران در اولین جشنواره فیلم کوتاه شصت ثانیه‌ای «ماه»، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر قشم به نقل از ایسنا، اولین جشنواره فیلم کوتاه شصت ثانیه‌ای «ماه» به همت سازمان بسیج هنرمندان و با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری در سطح کشور و ایجاد جریان سازی در ایده پردازی فیلم کوتاه با رویکرد خلاقانه و نوآورانه به کار خود پایان داد.

در این رویداد فرهنگی – هنری آثاری با موضوعاتی نظیر؛ جهاد سلامت (مبارزه با کرونا)، ترویج فرهنگ صرفه جویی، ترویج و گسترش فریضه نماز، وجدان کاری، مبارزه با اعتیاد و ترویج ازدواج آسان ارائه و پس از طی مراحل داوری برگزیدگان آن معرفی شدند.

در این جشنواره جایزه اول بهترین فیلم به اثر «جای خالی» به کارگردانی حسام کامرن، جایزه دوم بهترین فیلم به اثر «سولاریا» به کارگردانی سعید نجاتی و جایزه سوم بهترین فیلم به اثر «نخود نخود هر که رود خانه خود» به کارگردانی رعنا واعظی و محمد زارع اختصاص پیدا کرد.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی حامد نوبری و اصغر بشارتی تعلق گرفت و اثر «دست‌های مهربان» به کارگردانی بهروز شمشیری به عنوان فیلم برگزیده مردمی جشنواره معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا