آخرین خبرها

آتش‌نشانان قشم تجلیل شدند

همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی، مجاهدان این عرصه خطیر در جزیره قشم تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، ظهر امروز همزمان با هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، مجاهدان این عرصه خطیر در جزیره قشم تجلیل شدند.

طی این آیین که با حضور امام جمعه این شهرستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت‌های این سازمان در محل آتش‌نشانی قشم برگزار شد ۳۰ آتش‌نشان این ایستگاه با اهداء شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تکریم شدند.

تامین تجهیزات اتش‌نشانی یکی از مهمترین اولویت‌هاست

حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: تامین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان جزیره برای خدمت‌رسانی بهتر یکی از اولویت‌های این حوزه است که طی چند روز آتی بخشی از اعتبار آن تامین خواهد شد.

وی افزود: سلامت نیرو از مباحث اساسی است و آتش‌نشانان باید همواره امادگی جسمانی خود را برای پوشش حداکثری حوزه عملیاتی و امدادرسانی ایمن حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ورزش و آموزش از دیگر اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود با جدیت دنبال شود.

مومنی با تجلیل از صبوری و ایثارگری خانواده آتش‌نشانان، ادامه داد: آتش‌نشانی شغلی شبانه‌روزی است که عملکرد حرفه‌ای در آن نیازمند همراهی خانواده‌ها است.

آتش‌نشانان مجاهدان بی‌نشان خط مقدم خطر هستند

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: آتش‌نشانان را باید مجاهدان بی‌نشان، خاموش و بی‌ادعای خط مقدم خطر دانست.

وی حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم از آتش‌نشانی این جزیره را شایسته تقدیر دانست و گفت: مسیر رفع نواقص موجود نیز باید با همت مضاعف و عزم جهادی همراه با همگرایی و تعامل همه جانبه، پرشتاب طی شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا