اخبار مهم

اتباع بیگانه غیرمجاز کار دست مدیرکار داد/ مدیر کارسازمان منطقه آزاد قشم استعفا داد

مدیر کار و خدمات اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم به دلیل فشار شرکت‌هایی که برای ادامه کار اتباع بیگانه بدون مجوز به این اداره فشار می‌آورند، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری «خبر قشم»، یک مقام سازمان منطقه آزاد قشم که خواست نامش محفوظ باشد با بیان این مطلب، اظهار داشت: علی اصغر موحد که از اول تیر ماه به عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شده بود، در این مدت با جدیت و با رد درخواست‌های خلاف قانون، مسیر درستی را با هدف ساماندهی اتباع بیگانه برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات وی در این بازه زمانی کمتر از ۹ ماه، اخراج دو هزار نفر از اتباع بیگانه بود که بدون داشتن مجوز اشتغال، در واحد‌های مختلف شهرستان قشم فعالیت می‌کردند.
این‌ مقام‌ مسیول تصریح کرد: از مشکلات حضور اتباع بیگانه بدون مجوز در قشم می‌توان به بالا رفتن بی رویه اجاره‌ بهای مسکن و اجاره واحد‌های کسب و کار در این جزیره اشاره کرد.
وی تاکید کرد: ساماندهی اتباع بیگانه از سیاست‌های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم است که این مهم با وجود هر فردی در مسیولیت اداره کار و اشتغال این سازمان ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا