آخرین خبرهااقتصادی

تمدید سه ماهه مهلت تخفیف حق شارژ واحدهای تولیدی منطقه آزاد قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از تمدید سه ماهه مهلت استفاده از تخفیف حق شارژ واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی طولا و فجر منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم محمد مهدی برنجی با اعلام این مطلب گفت: در سال جهش تولید و در راستای تمهیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مهلت استفاده از تخفیف حق شارژ واحدهای تولیدی  مستقر در شهرک ها ی صنعتی طولا و فجر منطقه آزاد قشم به مدت سه ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این تخفیف برای حمایت از این واحدها بخاطر شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و با دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعمال شده بود، تصریح کرد: مهلت استفاده از این تخفیف  در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1399 به  اتمام رسید و مجددا از تاریخ دهم  خرداد 1399 به مدت سه ماه دیگر تمدید شد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از همه صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد قشم که با درک شرایط خاص نهایت همکاری را با این مدیریت انجام داده و می دهند از آنها خواست از این مهلت استفاده کنند و نسبت به تسویه بدهی حق شارژ خود استفاده کنند.

افزون بر 194 واحد صنعتی، تولیدی و معدنی در منطقه آزاد قشم فعال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا