اقتصادی

227 واحد توليدی در شهرك های صنعتی قشم مشغول فعاليتند

مدير صنعت، معدن و تسهيل توليد سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارزش ريالی و ارزی توليدات صنعتی در اين منطقه از 9 ماهه امسال به بيش از 80 هزار و 462 ميليارد ريال و 631 ميليون دلار رسيد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مرتضی صابری با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين ميزان توليد توسط 227 واحد صنعتی مستقر در شهرك های صنعت جزيره صورت گرفته است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پايان آذرماه، 18 مورد پروانه بهره برداری جديد صادر و 35 مورد تمديد پروانه بهره برداری صورت گرفته و 103مجوز فعاليت طرح های صنعتی تاييد شده، صادر شده است.
به گفته مدير صنعت، معدن و تسهيل توليد سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنين در اين مدت بيش از 412 هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در اين منطقه صورت گرفته است.
صابری خاطرنشان كرد: عمده محصولات صنعتی توليد شده واحدهای فعال در منطقه آزاد قشم، مربوط به فعاليت واحدهای توليدی و صنعتی در حوزه های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاك، دخانيات، توليد لوازم آرايشی و بهداشتی است.
وی در پايان گفت: از ابتدای امسال همچنين بازنگری و اصلاح فرآيندهای مرتبط با حوزه توليد با هدف تسهيل فعاليت واحدهای توليدی در اين منطقه در دستور كار قرار گرفته و با احصا مشكلات شاهد رفع مشكلات پيش روی توليدكنندگان و رونق توليد در جزيره خواهيم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا