اجتماعی

توزیع بدون وقفه گاز مایع سیلندری در سراسر جزیره قشم

سرپرست شرکت مشعل گاز قشم گفت: این شرکت به عنوان یگانه شرکت توزیع کننده گاز ما‌یع در سطح جزیره قشم روزانه بین 2500 تا 3000 سیلندر گاز مایع بین قشموندان در سراسر جزیره توزیع می نماید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، اسدالله رجایی با اعلام این مطلب بیان کرد: شرکت مشعل گاز قشم بر اساس درخواست نمایندگی های فروش و همچنین موجودی تنخواه سیلندر هر نمایندگی نسبت به توزیع سهمیه روزانه آنها اقدام می نمایند.

وی ادامه داد: برخی از روستاها به دلیل عدم وجود نمایندگی مجبور به تهیه سیلندر گاز از نمایندگی روستاهای همجوار می باشند و نمایندگی ها نیز موظف به فروش گاز به مردم این روستاها می باشند.

رجائی در خصوص رفع این مشکل خواستار همکاری و همیاری دستگاه های مسئول شهرستان و اتفاق نظر در تصمیم گیری مناسب برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف جزیره زیبای قشم شد.

وی در خصوص تامین سهمیه گاز مایع با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند تخصیص سهمیه توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و همچنین قیمت گذاری آن توسط انجمن صنفی گاز مایع ایران، بیان کرد: شرکت مشعل گاز قشم به عنوان یک شرکت خدماتی هیچ نقشی در این خصوص نداشته و فقط وظیفه خرید، حمل و نقل و فروش را به عهده دارد.

رجایی خاطرنشان کرد: مردم نگرانی در خصوص توزیع گاز مایع نداشته باشند چون کارکنان شرکت مشعل گاز قشم از هیچ تلاشی برای خدمتگذاری هر چه بیشتر و بهتر به مردم عزیز و شریف جزیره زیبای قشم دریغ نمی نمایند.

وی در پایان از قشموندان عزیز و گردشگران گرامی درخواست نمود اخبار توزیع گاز مایع را فقط از رسانه های رسمی پیگیری نموده و در صورت هرگونه سوال یا ابهامی به شرکت مشعل گاز قشم مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا