اقتصادی

دادستان قشم: یک فروند شناور حامل احشام قاچاق توقیف شد

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از توقیف یک فروند شناور حامل احشام قاچاق با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی ماموران دریابانی در آب‌ های بزرگ ترین جزیره خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، امید مهدوی مجد روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران ناوگروه دریابانی و گشت پاسگاه شیب دراز، مستقر در این جزیره موفق شدند، یک فروند شناور حامل محموله‌ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله‌ قاچاق شامل ۸۴ راس دام به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، توضیح داد: در این عملیات، ۲ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده اند که با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب قشم با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌ تندرو این محموله‌ دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی ماموران از خروج این محموله‌ ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

مهدوی مجد با تاکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا