اجتماعی

اهدای نشان ویژه «داوطلبی» هلال احمر ایران به مدیرعامل آب، برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نشان ویژه داوطلبی را به پاس مشارکت شرکت آب، برق و تاسیسات قشم در طرح داوطلبی خیرات آب “خیرآب” به شهرام داوری، مدیرعامل این شرکت اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، تفاهم نامه چهارجانبه اجرای این طرح مهرماه امسال به امضای شرکت آب، برق و تأسیسات قشم، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش sks، دفتر امام جمعه شهرستان قشم و سازمان دواطلبان جمعیت هلال احمر رسیده بود.
در همین راستا، تامین 205 مخزن توسط شرکت فولادکاوه جنوب کیش انجام شد و طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی در اختیار «باغ بالا» و «کُنار سیاه» قرار گرفت و براساس مفاد تفاهم نامه مقرر شده شرکت آب، برق و تاسیسات قشم تامین آب را از طریق تانکرهای آبرسانی انجام دهد و کوپن رایگان آب به میزان 10 مترمکعب برای هر خانوار در نظر گرفته شده و در مرحله اول حمل آب به روستای کنار سیاه و در فاز دوم به روستای باغ بالا انجام خواهد شد.
مراسم تحویل ۲۰۵ مخزن آب خانگی دو هزار لیتری حضور شهرام داوری، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و برق و تأسیسات قشم، حجت الاسلام غلامرضا، حاجبی امام جمعه شهرستان و سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، کامبیز قهرمانی، مشاور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، محمد علی موذن تبار، معاون جذب و ساماندهی این سازمان انجام شد.
نشان ویژه «داوطلبی» نذر خدمت؛ هر چهار سال یکبار
سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر بر اساس مفاد این تفاهمنامه متعهد شد که علاوه بر ترویج فرهنگ خیرات آب در سطح ملی به‌ عنوان یکی از زیر مجموعه‌ های طرح کشوری «نذر خدمت» ( که در پنج دوره پیشین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با عنوان نذر آب شناخته می شد)، ۲ نشان ویژه داوطلبی را به مدیران ارشد فولاد کاوه جنوب کیش و شرکت آب و برق و تاسیسات قشم در راستای ایفای رسالت‌های انسانی و بشردوستانه، اهدا کند.
این نشان داوطلبی هر چهار سال یک‌بار، در ایران به خیران و شرکت‌های حامی طرح های بشردوستانه و ایفای مسوولیت اجتماعی مشارکت کننده در طرح ملی «نذر خدمت» صورت می‌ گیرد که یک اقدام منحصربفرد محسوب می شود.
طبق تفاهم‌نامه بین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر و امام‌ جمعه شهرستان قشم، مقرر شد که دفتر امام‌ جمعه مشارکت و همکاری ویژه‌ ای را با دو شرکت مشارکت‌ کننده در این اقدام خیرخواهانه و ایفای رسالت جهاد تبیین به‌ عنوان حامی معنوی این طرح انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا