اجتماعی

تجمع خودجوش جزیره نشینان قشم در حمایت از مردم غزه برگزار شد

 تجمع خودجوش جزیره نشینان قشم در حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور عصر چهارشنبه در میدان شهید “مجتبی امیری دوماری” از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مردم انقلابی و همیشه در صحنه جزیره قشم، که از شب گذشته در اعتراض و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در تجمع های مختلف به ویژه در مقابل امام زاده سید مظفر (ع) شرکت کرده بودند، عصر امروز نیز با تجمع در میدان شهید مجتبی امیری دوماری با سردادن شعار حیدر حیدر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و ملت ما بیدار است از اسراییل بیزار است؛ حمایت خود را از مردم بی دفاع و بی پناه غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی با سردادن شعارهای یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، “وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد”، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می‌جنگیم می جنگیم، سازش نمی پذیریم در حمایت از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند.

در ادامه این تجمع مردمی و خودجوش در حرکتی نمادین دختران و پسران خردسال قشمی با روشن کردن شمع، یاد و خاطره کودکان شهید و شهدای بیمارستان المعمدانی را گرامی داشتند.

در پایان این تجمع شرکت کنندگان با آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انزجار خود را از توطئه ها و رفتارهای خصمانه آنان در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس اعلام کردند.

جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته – ۲۵ مهر- یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

صهیونیست ها در جنایات خود با استناد به تلمود که در آن نوشته شده «غیر یهودی هرچند که صالح و نیکوکار باشد را باید کشت»، اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می کنند تا از این طریق خوی ضدانسانی خود را به اثبات برسانند.

همیشه در طول تاریخ کشورهای در حال جنگ به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند بودند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز چهارشنبه از افزایش شمار شهدای تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه به سه هزار و ۴۷۸ نفر خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا