اقتصادی

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی CIFIT چین با حضور منطقه آزاد قشم و دیگر مناطق آزاد کشور

بیست و سومین نمایشگاه سرمایه گذاری و تجارت (CIFIT) چین با حضور منطقه آزاد قشم و سایر مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران در کنار شرکت کنندگان بیش از 100 کشور و 5000 شرکت از نقاط مختلف جهان، رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، صبح امروز (17 شهریورماه) بیست و سومین نمایشگاه سرمایه گذاری و تجارت (CIFIT) چین به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی این حوزه، افتتاح شد.
منطقه آزاد قشم با بیش 90 بسته سرمایه گذاری در حوزه های مختلف زیرساختی و لجستیک، نفت و انرژی، صنعت، شیلات و کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه بین المللی حضور دارد.
در این رویداد اقتصادی، بسته های سرمایه گذاری و بسترهای موجود مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در غرفه 416C نمایشگاه شیامن، به سرمایه گذاران، صاحبان مشاغل و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
پاویون جمهوری اسلامی ایران با محوریت هفت منطقه آزاد انزلی، ارس، ماکو، اروند، چابهار، قشم و کیش در سالن C3 در همسایگی پاویون کشورهایی نظیر قطر، اندونزی، مالزی، صربستان و برزیل قرار دارد.
بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (سیفیت 2023) به‌عنوان تنها رویداد تشویق سرمایه‌گذاری کشور چین برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های مشترک در دیگر کشورها از امروز 8 الی 11 سپتامبر سال 2023 میلادی (برابر با 17 لغایت 20 شهریورماه 1402 هجری خورشیدی) در شهر شیامن کشور در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا