اقتصادی

چهار طرح بهسازی و آسفالت به میمنت هفته دولت در قشم افتتاح شد

چهار طرح بهسازی و آسفالت شهری و روستایی در مجموع با ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه امروز (دوشنبه) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و شماری از اعضای شورای اداری شهرستان مرزی قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این طرح ها و افتتاح روکش آسفالت معابر شهر رمکان در قلب این جزیره در جمع خبرنگاران افزود: هدف از اجرای این‌ طرح‌ ها تسهیل آمد و شد مردم جامعه محلی، روستاییان، شهروندان و گردشگران و کاهش مشکلات آنها برای رفت و آمد است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ها در مجموع ۵۷ هزار متر مربع آسفالت در شهرهای «سوزا» مرکز بخش شهاب و «رمکان» بخش مرکزی و ۲۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و چهار هزار و ۶۷۳ متر جدول گذاری در روستاهای «ریگو» و «نُخل گل» این جزیره انجام شده است.

فرماندار قشم توضیح داد: آسفالت معابر روستایی با مشارکت دهیاری های این ۲ روستا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اجرا شده است.

محمدحسینی اضافه کرد: امروز به فضل الهی ۲۶ طرح هفته دولت از مجموع ۶۹ طرح افتتاح شد که ۴۳ طرح باقی مانده نیز تا پایان هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

قرار است همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌ برداری و کلنگ زنی شود که طرح‌ های امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل در حوزه اعتباری ۳۱۵ درصد و در شاخص عدد ۴۷ درصد رشد دارد.

طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت ۱۴۰۲ در بخش های عمران شهری و روستایی، برق، بخش خصوصی، شیلات و راه ۲۷۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا