آخرین خبرها

هیات مدیره و بازرسان جدید موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم معرفی شدند

چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسان موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم روز سه شنبه با رای گیری از اعضا و معرفی هیات مدیره و بازرستان جدید این مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر “خبر قشم”، چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسان موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم سوم مرداد ماه در سالن مرکز بین‌المللی رشد قشم با حضور اعضای این موسسه با هدف رای‌گیری برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان جدید برگزار شد.
در این دوره 11 تن از اعضای موسسه برای هیات مدیره و دو تن دیگر هم به عنوان بازرس موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم، ثبت نام کردند.
در این راگیری به ترتیب عبدالله اسلامی با 146 رای، داود بلالی با 138، سید محمد مهدی پیرزنده با 133 رای، عبدالله معتمد قشمی با 115، یونس حاجی پور با ۱۰۰ رای، یعقوب سفاری لافتی با ۹۸ و احمد مدبری با ۹۵ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
براساس رای‌گیری بعمل آمده فیصل شاکری با 54 رای و حبیب محمودی با ۱۹ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.
همچنین شجاع‌الدین پورمولوی با ۱۳۸ رای به عنوان بازرس اصلی و عاطف مشایخی قشمی با ۲۶ رای بعنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.
شایان ذکر است در این مراسم صورت‌های مالی موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم نیز به تصویب شرکت‌کنندگان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا