ورزشی

قهرمانی ورزشکار قشم در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کشور و انتخاب به عنوان عضو تیم ملی

مدیر امور فرهنگی، ورزش و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از قهرمانی ذوالفقار کشارورزمنش در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مجتبی سلیمی با اعلام این خبر گفت: کشاورزمنش، نخستین ورزشکار راه یافته تاریخ استان هرمزگان به تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران می باشد و به زودی به مسابقات بین المللی کشور لبنان اعزام خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر اردبیل برگزار شد و نماینده منطقه آزاد قشم پس از رقابتی سنگین با حریفان در دسته رشته فیزیک کلاسیک به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و جواز حضور در تیم ملی را بدست آورد.
به گفته سلیمی، این ورزشکار به عنوان اولین نفر از استان هرمزگان می باشد که در این رشته ملی پوش می شود و پس از طی اردوهای تیم ملی در مسابقات جهانی لبنان حضور پیدا می کند.
مدیر امور فرهنگی، ورزش و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ورود این ورزشکار پرتلاش پس از کسب عنوان قهرمانی به جزیره با استقبال رییس اداره ورزش سازمان همراه بود.
رضا ذاکری، رییس اداره ورزش سازمان در آیین استقبال از این ورزشکار بیان داشت: تلاش می کنیم با حمایت از تمام ورزشکاران جزیره شرایط رشد آنها و حضور در رقابت های ملی و بین المللی را فراهم کنیم و به این منظور در حال برنامه ریزی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا