عمرانی

سه ایستگاه تاکسی در بافت قدیم شهر قشم نصب شد

شهردار قشم از نصب سه ایستگاه ویژه تاکسی در محدوده بافت قدیم این شهر خبر داد و گفت: با نصب این ایستگاه ها از امروز (سه شنبه) تاکسی های گردشی به صورت استاندارد در این محدوده آغاز به کار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، میرداد میردادی افزود: این ایستگاهها به منظور ساماندهی وضعیت خدمات رسانی تاکسی های گردشی به قشموندان و گردشگران ورودی به نگین خلیج فارس نصب شده اند و با کار گذاشتن این سرپناه ها، از این پس مسافران به طور مشخص در این جایگاهها سوار تاکسی می شوند.

وی ادامه داد: عملیات نصب این ایستگاه های تاکسی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و با هدف کاهش و روان سازی ترافیک، جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی و همچنین رفاه حال قشموندان و گردشگران انجام شده است.

شهردار قشم توضیح داد: بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری قشم، این شهر نیازمند نصب سه ایستگاه توقف تاکسی در مسیر رفت و برگشت بود.

میردادی اضافه کرد: با اجرای این طرح، تاکسی های گردشی شهر قشم تبدیل به تاکسی استاندارد می شوند و موظف هستند تا مسافران را تا مقصد برسانند و همچون تاکسی های گردشی بی هدف سراسر شهر را برای پیدا کردن مسافر طی نخواهند کرد.

وی گفت: مکان و تعداد این ایستگاه ها بر اساس تقاضای مسافران و نحوه مسافر گیری تاکسی ها در محدوده بافت قدیم شهر مشخص و انجام شده است.

شهردار قشم افزود: این سه ایستگاه تاکسی پس از انجام بازدیدهای میدانی کارشناسان در حوزه مطالعات و ایمنی ترافیک و توجه به کاهش ترافیک و تجمع مسافران برای استفاده از تاکسی، برای سه مسیر تاکسیرانی مشخص شده است.

میردادی اعلام کرد: سه ایستگاه تاکسی یادشده به ارزش ۲ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال در محدوده امامزاده سید مظفر(ع) و بازار قدیم شهر قشم نصب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا