اقتصادی

فعالیت 750 مغازه مجتمع قصر درگهان قانونی شد

مدیر امور درگهان گفت: مشکل جواز کسب 750 واحد صنفی مجتمع تجاری قصر درگهان این شهر تجاری پس از پنج سال رفع شد.

محمد رضا حقیقی با بیان این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، اظهار داشت: حل مشکل جواز کسب 750 واحد صنفی مجتمع قصر درگهان یکی از مهمترین دستاوردهای نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم شهر درگهان در هفته گذشته بود.
وی با اعلام اینکه فعالان این مجتمع تجاری به دلایل برخی مشکلات از سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت جواز کسب نشده بودند، افزود: با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تمهیدات قانونی لازم، مشکل دریافت مجوز برطرف شده و کسبه این مجتمع می توانند برای دریافت مجوز به مدیریت امور درگهان مراجعه کنند.
مدیر امور درگهان از نشست‌های دکتر پیغامی برای حل مشکلات کل جزیره از جمله شهر درگهان تقدیر کرد و گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم با اینگونه نشست‌ها پس از سال‌ها در حال حل و فصل است.
** مدیر مجتمع قصر درگهان هم در گفت و گو با خبرنگار “خبر قشم”، گفت: حضور رو در رو مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم شهر درگهان رویه بسیار مثبتی است که نتایج بسیار مهمی به همراه دارد.
عبدالغفور صاحبی ادامه داد: برای حل مشکل 750 کسبه این مجتمع تجاری، مدیر امور درگهان بسیار پیگیری مساله بودند و خوشبختانه این موضوع لاینحل در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای همیشه حل شد.

شهر درگهان با داشتن ۱۵ مجتمع تجاری فعال شامل ۹۰۰۰ واحد صنفی به عنوان مهمترین شهر تجاری جنوب کشور در استان هرمزگان و در جزیره زیبای قشم قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا