مذهبی

همایش مهرانه به مناسبت هفته حجاب و عفاف

همایش مهرانه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی، شورای حجاب و عفاف شهرستان قشم و با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری این همایش در روزهای هفته حجاب و عفاف اقدامی ارزشمند جهت توجه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در جامعه نحوه تبلیغ و ترویج معروفات جامعه است و امروز یکی از مهمترین معروفات و والاترین ارزش ها مربوط به حوزه حجاب و عفاف می باشد.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: زیست اخلاقی و حیات عفیفانه در جامعه امروز با اهمیت دادن بانوان به موضوع حجاب و عفاف حاصل می شود که خوشبختانه از نظر مردم و ساکنان جزیره زیبای قشم جایگاه و موقعیت خوبی را دارا هستند.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی قشم، تاکید کرد: جزیره و منطقه آزاد قشم، دارای مردم و بانوان آزاده ای است که دلداده احکام الهی و اهل بیت هستند.

سوخی اینوخوسا کلین، بانوی فرهیخته و به اسلام گرویده از کشور مکزیک نیز که به عنوان سخنران در این همایش حضور داشت، در حاشیه این مراسم گفت: انتخاب الگوی خوب نقش بسیار مهمی برای رشد جامعه و افراد دارد و حضرت زهرا (س) و حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) بهترین الگوهای ممکن برای هرجامعه ای است.

در پایان این همایش 14 نفر از بانوان محجبه موفق و فعالان حوزه حجاب و عفاف شهرستان قشم تجلیل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا