بهسازی

سه نقطه حادثه خیز شهر قشم اصلاح هندسی شد

شهردار قشم اعلام کرد: به منظور بهسازی و ساماندهی بخشی از شبکه ارتباطی درون شهری و تسهیل و تسریع در آمد و شد شهروندان سه نقطه حادثه خیز شهر قشم اصلاح هندسی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، میرداد میردادی افزود: این عملیات اصلاح هندسی به منظور بازگشایی گره ترافیک، ارتقای ایمنی رفت و آمد و ایجاد دسترسی های محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی شهر قشم در تقاطع میدان امام خمینی(ره)، بلوار ژئوپارک و سه راه سرخس با مجموع اعتبار ۶ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال اجرا شده است.

وی در ادامه از نصب ۱۳۷ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر مطابق با استاندارهای بین المللی در این شهر خبر داد و گفت: کمبود تابلوهای راهنمای مسیر از جمله مشکلات شهر قشم است که به ویژه در فصل های گردشگری در این جزیره خودنمایی می کند.

شهردار قشم توضیح داد: در همین راستا نصب تابلوهای راهنمای مسیر مطابق با استانداردهای بین المللی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

میردادی از پایان مراحل مطالعه، برآورد مالی، تامین هزینه و خرید تابلوهای راهنما خبر داد و تصریح کرد: به زودی عملیات اجرای ۱۳۷ مترمربع تابلوی راهنما در سطح شهر قشم توسط شهرداری قشم مطابق با اعلام نظر شورای ترافیک آغاز می شود.

وی اضافه کرد: شهرداری قشم ۲۰ میلیارد ریال را به اجرای این طرح اختصاص داده که با تکمیل آن بخش عمده ای از گره های ترافیکی شهر در پیک حضور مسافران و گردشگران گشوده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا