اجتماعی

پاسخگویی و رسیدگی به پرونده 279 قشموند

رویداد سه شنبه های ملاقات مردمی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور تسریع و افزایش شفافیت فرآیند پاسخگویی به مراجعان و تسهیل دسترسی عموم مردم به معاون و مدیران سازمان برگزار می شود و تاکنون پرونده 279 قشموند مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، معاون فنی و زیربنایی سازمان در تشریح این خبر گفت: طی آسیب شناسی های انجام شده رسیدگی به بسیاری از پرونده ها و مطالبات قشموندان ماه ها به طول می انجامد و با استفاده از جلسات ملاقات های چهره به چهره برای کاهش زمان این فرآیند تلاش می کنیم.
سیدمحمد قدسی ادامه داد: ملاقات های مردمی با حضور مدیران فعال در معاونت برگزار می شود و از پاییز سال گذشته تاکنون ۲۷۹ پرونده در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: خروجی این ملاقات ها علاوه بر کاهش مدت زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، موجب احصاء مشکلات موجود چهارچوب های اداری شده و اصلاح فرآیندها را مدنظر قرار داده ایم.
به گفته معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، در پاسخگویی به مراجعان سعی می کنیم حقی از شهروندان و سازمان منطقه آزاد ضایع نشود و تمامی درخواست ها عادلانه مورد رسیدگی قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا