آخرین خبرهااخبار بانواندسته‌بندی نشدهورزشی

پیروزی های بانوان، نقطه عطف ورزش قشم در سال ۹۸

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقطه عطف ورزش قشم در سال 98 حضور پیروزمندانه بانوان در عرصه رقابت های ملی، استانی و شهرستانی بود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم جلیل حق گویان روز دوشنبه در تشریح عملکرد سال گذشته این مدیریت با بیان این مطلب افزود: بانوان قشم در سال گذشته با بیش از ۱۵ بار حضور قدرتمند در رشته ها و رده های سنی مختلف این عرصه ها، افتخارات بزرگی برای این جزیره به ارمغان آوردند.
وی افتخار آفرینی سه تن از بانوان قشم در رقابت های انتخابی تیم ملی در رشته کاراته وان در استان فارس در رده های نوجوانان، جوانان و امید را از نتایج بارز تلاش های بی وقفه بانوان ورزشکار قشمی در سال گذشته خواند و گفت: آیلار طهماسبی، پریا ایزدیاری و ستیا نجفی سه نفر از بانوان قهرمان مدال آور قشم در این رقابت ها بودند.
حق گویان کسب مدال نقره تیم بانوان منطقه آزاد قشم در قالب تیم استان هرمزگان در مسابقات کشوری رشته ووشو به میزبانی بندرعباس را نیز افتخاری برای قشم در سال گذشته خواند و گفت: در مسابقات کاراته سبک های آزاد استان هرمزگان نیزدر سال ۹۸ تیم بانوان قشم با ۱۴ کاراته کار توانست مقام دوم تیمی را از آن خود کند و در بخش کمیته این مسابقات هم بانوان قشمی موفق به کسب پنج مدال طلا، یک نقره و هفت برنز شدند.
وی از کسب ۱۸ مدال رنگارنگ توسط دختران کاراته کا منطقه آزاد قشم در مسابقات کشوری سبک شوتوکان تن شین کان در کرج در سال گذشته خبر داد و افزود: در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور سبک شوتوکان JSKA در نجف آباد اصفهان هم که در سال ۹۸ برگزار شد بانوان قشمی ۳ مدال رنگارنگ کسب کردند.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه کسب این مدال ها تنها بخشی ازموفقیت های بانوان ورزشکار قشمی در سال گذشته بوده است درباره حضور بانوان قشمی در عرصه بسکتبال هم گفت:    
قهرمانی بانوان قشم در قالب تیم آکادمی بسکتبال در مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان، کسب مقام دوم مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان بانوان این استان  و کسب مقام های دوم و سوم توسط دختران قشم در مسابقات مینی بسکتبال جام رمضان سال گذشته در استان هرمزگان نیز از دیگر موفقیت های بانوان ورزشکار قشم در سال گذشته بوده است.
حق گویان با بیان اینکه تیم های مردان قشم نیز در این رشته ها بخصوص کاراته در سال گذشته توفیقات خوبی داشتند درباره عملکرد سال گذشته مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم  در سایر رشته ها به برگزاری مسابقات شنا، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، کوهنوردی و سنگ نوردی، لیگ دسته یک فوتبال جزیره، فوتسال و والیبال اشاره کرد.
 وی همچنین برگزاری دوره مربیگری بین المللی استندآپ پدل برد، المپیاد ورزشی بین مدارس، راه اندازی نخستین شعبه غواصی NDL روسیه در قشم، بازدید از ۲۲سالن بدنسازی در جزیره و ساماندهی هیات های ورزشی و صدور احکام روسای هیات ها را از جمله مهم ترین فعالیت های این مدیریت در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا