اجتماعی

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در هرمزگان به مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم/ نیروهای محلی را دریابید

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که در دفتر امام‌جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: توجه به نیروهای ماندگار استان هرمزگان و ظرفیت‌سازی برای حضور این نیروها که به یکی از اولویت‌های اصلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تبدیل شده، قابل‌تقدیر و ارزشمند است.

وی، یکی از مشکلات و چالش‌های اصلی مدیریت‌های گذشته منطقه آزاد قشم را عدم تربیت کادر مدیریتی ماندگار دانست و عنوان کرد: روند گذشته سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص تربیت کادر مدیریتی باید اصلاح شود که خوشبختانه در رویکرد جدید به این سمت حرکت شده است.

توسعه فرهنگی قشم، توسعه پایدار را به ارمغان خواهد آورد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، با اشاره به درهم‌آمیختگی مسائل فرهنگی و گردشگری در مناطق آزاد کشور، تصریح کرد: ادغام مسائل فرهنگی و گردشگری در مناطق آزاد موجب شده است که مسائل فرهنگی مغفول بماند؛ چراکه عمده تمرکز بر مسائل گردشگری سوق پیداکرده است.

وی، با اشاره به اهمیت فرهنگ عمومی در تحقق توسعه پایدار، عنوان کرد: روند توسعه پایدار در منطقه آزاد قشم با آگاهی جامعه جزیره در مورد مسائل فرهنگی و توسعه‌ای تسهیل می‌شود که این امر مستلزم توسعه سطح فکری مردم همگام با روند توسعه جزیره است.

به گفته عبادی‌زاده، برای دستیابی به توسعه صنعت در جزیره، منطقه آزاد قشم باید در حوزه تامین مالی از دولت بی‌نیاز باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان با اشاره به مشکل اساسی مردم قشم درزمینه تامین آب شرب، گفت: برای تامین و توسعه زیرساخت‌های اساسی جزیره نظیر آب، برق و بهداشت اقدامات و رایزنی‌های لازم در دستور کار قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا