اجتماعی

وعده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد عملی شد/ آغاز واریزی مطالبات کارکنان خدمات شهری و فضای سبز در استانه روز کارگر

وعده “عادل پیغامی” رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم مبنی بر پرداخت مطالبات و سنوات کارکنان عملی شد.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، پس از قول مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر پرداخت حق سنوات کارکنان و پرداخت مطالبات شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، این وعده همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شد، از روز (۵ اردیبهشت) عملی شد و پرداخت سنوات سبزبانان و پاکبانان آغاز شد.
مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن سپاس ویژه از همکاری و مساعدت مدیرعامل، هیات مدیره، معاون عمرانی، مدیریت امور شهری و روستایی، مدیریت مالی، اداره کل حراست و تمامی همکارانی که برای انجان این مهم تلاش کردند، افزود: هم افزایی، دلسوزی و عمل به وعده ها در دولت انقلابی برخاسته از مردم و توجه به مطالبات اقشار ضعیفتر جامعه نشاندهنده آینده ای روشن برای جزیره قشم است.
عباس رنجبری بیان کرد: با هماهنگی انجام شده از امروز طی تماس های گروهی با آن دسته از کارکنان محترم خدمات شهری و فضای سبز که اقدام به پرکردن و تحویل فرم تسویه حساب کرده اند، به صورت دریافت چک و حضوری مراحل دریافت وجوه و مطالبات در دفترمالی اداری تکسما انجام می شود.
وی ضمن عذرخواهی از تاخیر بوجود آمده در پرداخت این مبالغ بیان داشت: امیدواریم با پرداخت یکباره سنوات کارکنان، بخشی از نیازهای این قشر زحمتکش در گذر از موانع اقتصادی جبران شود.
وی ضمن دعوت کارکنان به بردباری افزود: با توجه به تعداد بالای کارکنان و پرداخت فیزیکی و لزوم تایید و لمضای نهایی تسویه حساب، از کارکنان محترم درخواست داریم در زمانی که برای دریافت چک مبلغ سنوات با ایشان تماس گرفته می شود، در این دفتر حضور یابند تا در اسرع وقت برای کلیه عزیزان مبالغ یادشده کارسازی شود.
لازم به ذکر است حدود ۷۰۰ نفر در دو بخش خدمات شهری و فضای سبز در شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به کار بوده اند که تاکنون حدود ۵۰۰ تن از ایشان فرم های تسویه حساب خود را تحویل دفتر مالی اداری تکسما داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا